Biržų „Saulės“ gimnazija

birzusaule@gmail.com

Kelionė

Puiki kelionė

Ankstyvą rudens pirmadienį iš Biržų pajudėjo autobusas, pilnas žmonių. Į ekskursiją išvažiavo pažangiausi praeitų metų Biržų „Saulės“ gimnazijos mokiniai. Jie laukė momento, kai pagaliau bus Šiauliuose, šokolado fabrike, o vėliau ir Joniškėlio Karpių dvare.

Pirma stotelė – Šiauliai. Atsiduriame patalpoje, kurioje daug paveikslų, o juose-kakava ir kiti su ja susiję dalykai. Besidairydami sulaukėme gidės, kuri mums papasakojo, kaip atsiranda  kakava, be kurios nebūtų šokolado. Taip pat pamatėme, kaip gaminami mums gerai pažįstami saldainiai, kuriuos perkame parduotuvėse. Po kiek laiko jau ir mes patys galėjome gaminti savo autentiškus saldainiukus, o vėliau  rinkti gražiausią saldumyną. Čia linksmai ir labai saldžiai praleidome pirmąją dienos dalį.

Antroji stotelė – Joniškėlis. Po šį mažą, bet įspūdingą savo istorija miestelį mus vedžiojo šmaikštus ir daug žinantis gidas. Todėl ne tik klausėmės istorinių faktų, bet ir saldžiai pasijuokėme. Aplankę svarbiausias miestelio vietas keliavome į įdomiausią – Karpių dvarą. Vaikščiojome po parką, klausėmės istorijų apie seniau ten gyvenusius žmones ir nė nepajutome, kaip greitai prabėgo laikas.

Kelionė pavyko. Galime pasidžiaugti turiningai ir puikiai praleistu laiku, kuris praskaidrino mūsų kasdienybę. Kibsime į darbus, kad pakliūtume tarp geriausių ir kitais metais vėl džiaugtumėmės įdomia kelione. Tai tradicinė išvyka, kuri finansuojama panaudojant gimnazijai skirtas 2% pajamų mokesčio lėšas.